-->

'Eid Mubarak !

Assalamualaikum semua :)


Rasanya belum terlambat untuk ucapkan Selamat Hari Raya kepada mentor, mentee dan semua yang mengenali AKHI.

Haa adik-adik dapat banyak duit raya tak? Mesti banyak kan? kan? kan? Hehe.. Tak kesah lah banyak ke sedikit ke, yang penting kita bersyukur. Ada orang tak dapat duit raya pun. Bukan tak dapat duit raya je, baju raya, kasut raya dan apa-apa lagi yang berkaitan dengan raya pun mereka tak ada. Contohnya macam kawan-kawan kita dekat Somalia tu. Kesian mereka. Sebab tu kita kena selalu bersyukur dengan apa yang kita ada. :)

Oh ya, nanti duit raya tu simpan tau. Kumpul banyak-banyak, lepas tu bolehlah guna masa nak masuk universiti macam kakak-kakak dan abang-abang mentor. 

Abang-abang dan kakak-kakak dapat duit raya lagi ke? Hehe

Seronoknye rayeee [versi upin ipin]..sebab ada banyak makanan dan rumah terbuka. Hehe.. Tapi makan makan juga, kesihatan pun kena jaga tau. Banyakkan minum air masak. Ok, jom sama-sama kita tengok video ni :



Share this:

CONVERSATION

0 comments :

Post a Comment